Den drar iväg

Har nu suttit och njutit av lugnet här hemma en stund, då Alice och Lowe sover som små stockar.
Har kikat runt lite överallt och tittat, och när jag ska titta på klockan så är hon snart tjugo i tio.
Gud vad är det som sker egentligen när man sitter vid datorn.
Man har ju inget som helst tidsperspektiv över någonting.
Det måste vara att man blir som uppslukad av allt man pysslar med, annars vet jag faktiskt inte vad det kan bero på.
Men nog om tidsperspektiv och allt annat som har med klockor och desslike att göra.
Imorgon ska vi iallafall till BVC med Lowe, för han ska få dom berömda tremånaders sprutorna (2 st)
Så morgondagen lär ju antagligen bli mer än intressant, får verkligen hoppas att han inte blir så himla dålig av dom.
Alice har jag för mig inte blev så oerhört berörd, förutom feber men annars tror jag inte hon blev så mycket mer.

Dagen har förövrigt varit väldigt lugn och skön.
Vi har inte gjort speciellt mycket alls, Malin har varit och hämtat sina efterlängtade glasögon, så hon kan se något igen.
Hennes förra försvann ju i flytten för ungefär exakt ett år sedan snart.
Jag vet att det är väldigt länge sedan, men vi har haft hoppet uppe och letat överallt i förrådet och rivit ur alla kartonger, men inte funnit dom.
Sen ska det ju ta en stund innan man smällt att dom är helt borta.
Efter man gjort det har det nog nästan gått ett år, så nu har vi dom nya iallafall och Malin verkar ganska nöjd. :)
Men förövrigt har nog dagen varit väldigt händelselös.
Alice trotsar vidare, men i en högre division dock.
Förstår inte hur ungen orkar med alla hyss, men man var nog likadan tyvärr.

Nej nog för nu!!



Kommentarer
Postat av: malin

Hi hi, ja de utvecklas ju ständigt så även trotset.



Mmm, men katten(jag) var inte så långt bort!;) Och de är faktiskt ganska ansvarsfulla och pålitliga trots sin ålder. Sa den blåögde modern.;) Nää, men dom är faktiskt det, för det mesta.



Kram Ma

2009-08-10 @ 22:05:47
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Anna

Clara kan de där me trots oxå men går snabbt över som tur är,fast vissa dagar trotsar hon hela dagen,dom dagarna e inte alls kul :(

2009-08-10 @ 22:11:03
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: vera

haha. jo. kanske.

men stackarn iaf.

2009-08-10 @ 22:25:36
URL: http://vmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0