Bort med allt gammalt och in med det nya!

Då var jag och Malin färdiga med dom och deras hemsida.
Eftersom dom tog bort oss från den nu så har jag bestämt att påbörja en öppning av en ny sida som känns lite mer seriös.
Och som bara ska vara till läsarnas vinst och inte till min egen.
Sidan kommer att handla om er som föräldrar, både mammor och pappor och kanske även blivande föräldrar.
Jag/vi kommer göra vårat yttersta att lyfta fram er bloggare för att ni ska få så mycket publicitet som möjligt.
Kommer heller inte ställa några löjliga krav så som att ni ska vara tvugna att prenumerera på sidan för att ni ska få vara med och tävla med mer.
Väljer ni att prenumerera på sidan så gör ni det av egen vilja inte av några särskilda krav.
Kommer försöka att ha ett så brett utbud med bloggar som möjligt.
När sidan öppnar så kommer ni mer än gärna få tipsa med alla bloggar av dess slag för att jag/vi ska få möjlighet att utvärdera huruvida vi kommer gå vidare.
Kommer även försöka hitta på olika sorters tävlingar, både att vinna materiella saker och som att få sin blogg publicerad osv.
Även på det området kommer jag/vi vilja ta emot tips om tävlingar med mer.
Hoppas att det kanske kan låta intressant för eran del, 

Sådär då hoppas jag att ni har fått en inblick i vad tiden på kvällarna kommer att gå till en tid framöver.
Och hoppas även att sidan öppnar inom snar framtid.

Tack till länkningen och ni som är intresserade av att läsa mer av allt klickar på denna texten.

Kommentarer
Postat av: veronica

Tack...Hoppas du o din familj får en skön dag i solen med.

Ja det är jätte hemskt,synd att barnen va tvugna o hitta henne me.

//Veronica

2009-08-06 @ 13:57:17
URL: http://juliasmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0