Vilken underbar dag!!

Oj oj man kan ju absolut inte klaga på vädret dom här senaste dagarna.
Var ute på balkongen och solade redan klockan tio i morse.
Nu så har vi 25 grader i solen på baksidan och luften är verkligen riktigt varm.
Nu känner man verkligen att humöret vänder och blir 100% gladare. Finns inte ord till hur mycket jag har saknat värmen och solen.
Alice och jag har varit ute och sparkat lite boll medans mamma tvättade fönstrena och städade köket.
Sen så fick jag dammsuga hela lägenheten och fixa diskmaskinen. Har även rensat ute på verandan vid ytterdörren så det är fint och städat. Man kan ju inte ha pulkan utanför nu längre när det är så här undebart varmt ute.



Här sitter pappa och njuter i sommarvärmen.



Och här sitter mamma och njuter med magen  i vädret. :)

 



Alice njuter också. Och spelar lite pajas med sina solglasögon. :)



Vilken dag!



Och en sista bild i sommarvärmen på Alice och mig!

Kommentarer
Postat av: malin

AJ LÖV JU!

2009-04-04 @ 20:08:08
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0