Skönt med lugn igen.!!

Då har man äntligen kommit hem och kan få slappna av lite. Var iväg och hämtade Malin på stan förrut och direkt efter hämtade vi Alice på dagis.
Sen fick vi för oss att vi inte hade något att göra så varför inte åka in till Linköping en sväng.
Så det gjorde vi iallafall och shoppade lite shorts till mig. Och ett antal plagg till Alice.
Man är alltid lika trött efter att ha varit i Linköping känns det som. När man är hemma och inte varit i Linköping på ett par dagar eller mer så tycker man att det skulle vara kul att åka in dit en sväng.
Men när man väl kommit dit så gör man nästan inget annat än att längta hem.
Folk precis överallt som trängs och ska ha allting först, och det finns nästan aldrig några vettiga parkeringar för det är ju alltid någon gammal gubbe eller någon snobb som känner att dom har rätten till att ta en familjeparkering bara för dom inte orkar gå ett par meter till. Dom tänker aldrig på att familjeparkeringen är bred för en anledning till att familjer med barnvagnar ska komma ut lite lättare och kunna packa som man ska.
Men gamlingar och snobbar är ju så rädda om deras bilar så det kan ju komma en dörr uppflygandes om dom inte har en bred parkering.
Men nog pratat om det ni förstår min poäng med det hela iallafall.

Nu ska jag ta mig en lugn stund i soffan och bara njuta av att vara hemma för en sväng innan det är läggdags för prinsessan här hemma.

Trevlig kväll på er.!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0