Sent god morgon!

Så där då har man nästan precis klivit upp ur sängen.
Malin gick upp i förväg så både jag och Alice sov ganska länge idag. Alice kompenserar nog den tiden nu imorse som hon var vaken och gnällde inatt. Men jag klagar inte att jag fick sova lite längre på morgonen iallafall.
Ute så försöker solen smyga sig fram mellan alla mörka moln och jag hoppas verkligen att solen vinner idag.
Tänkte vi skulle ta ut Aluce en sväng sen kanske för idag eller inatt har hon inte snorat över huvud taget. Så nu kanske det är på bättringsvägen igen. "Hoppas" Alice var ju så glad den lilla stunden hon fick vara ute igår så hon har nog mycket spring i benen nu av att bara suttit inomhus.
Men än så vill vi inte riktigt släppa iväg Alice till dagis så hon ska bli ännu sjukare igen. Nu så har hon bara blivit sjuk så fort vi har släppt iväg henne till dagis så man funderar nästan på att skita i dagis så kanske hon kan få vara frisk. ;)
Jaha det var väl det för nu iallafall, ska ta och leka lite med min dotter nu.

Trevlig morgon på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0