Nu får det snart vara god natt!!

Nu sitter jag och Malin i soffan och tittar på tv. Alice har somnat för länge sen.
Har faktiskt börjat fundera på att gå in och göra henne sällskap i sovrummet snart. Börjar känna mig riktigt vissen.
Ögonen bara svider och ramlar ihop snart.

Imorgon blir det att ställa klockan igen för att försöka ta sig upp och fixa iordning Alice inför hennes dagis. Hon har ju inte varit där på hela veckan för hon har inte riktigt varit helt kry. Och sen har man väl velat ha henne hemma för att kunna ha någon att leka med. :) Men imorgon blir det att gå dit för henne så hon kan få leka av sig med sina kompisar också. Får offra mig för hennes skull. ;)
Ska väl även bli lite fint väder imorgon så får väl se om det kanske kan bli några timmar att spendera på balkongen i solen.

Nej nu ska jag sova.

Sov så gott och dröm sött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0