Mat tajm!!

Då var det dags för middag då. Malin står och lagar mat och Alice sitter och leker med alla sina nappar på golvet som mamma har kokat och gjort rent. Så det kändes kanske lite onödigt att koka bort bakterierna. :)
Men huvudsaken är ju att Alice har roligt och inte är ledsen. Och vad gör man inte för sina små.
Idag blir det helt klart att titta på hockey igen. Kan ju inte missa finalmatcherna när det är Färjestad det gäller.
Malin lovade mig i fredags att om Färjestad vann den matchen så skulle jag få se på alla finalmatcherna utan att Malin klagar en enda gång. Och vilka vann så klart i fredags jo Färjestad. :) Så nu vet hon vad hon har framför sig haha.

Nej nu ska jag ta och hjälpa min underbara fru med maten.

Trevlig eftermiddag!!

Kommentarer
Postat av: malin

Jaja!

2009-04-05 @ 14:13:11
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet inte om du kör frågestund här? Men jag har några frågor till dig nyfiken som jag är.

För det första vill jag bara säga att ni har en jättesöt dotter, inte undra på då hon har föräldrar som ser bra ut. =)

Nu till mina frågor.



Vad fick dig att vilja stadga dig med Alcies mamma? För läste på din blogg att du festade en hel del innan du träffade din flickvän. (Stötter på en hel del massa killar som ALDRIG vill stadga sig, blir så trött). Så vore kul att höra din motivering...

Köper du kläder till Alices ibland? (Du verkar vara modemedveten).

Blir du inte tokig på att din tjej betyer vagnar hela tiden?

Har ni tagit reda på att det är en pojke i magen?

Hade bra!



/Penilla



Kul att läsa din blogg och se på alla fina bilder! =)

2009-04-05 @ 16:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0