Hej hej hej!

Så där då har man varit oerhört aktiv idag också.
Började med att flyga upp ur sängen när Alice satt och lekte bredvid mig och pratade för fulla puckar.
Gav henne lite frukost och klädde på henne och for iväg till dagis, där det gick kanon idag igen.
Och när Alice var på dagis så åkte jag och Malin ner till stan lite för oss själva och kollade på kläder till den lilla som verkar vara på väg ut med stormsteg.
Malin har väldigt mycket förvärkar nu för tiden och det trycker på ordentligt så frågan är ju hur länge han vill stanna kvar där inne.
Sen åkte vi för att hämta Alice på dagis igen och hann inte mer än hem förrän Malin plockade fram Ben & jerry glassen och jag smakade på den för första gången.
Så det var bara att sätta sig i bilen och åka till affären för att köpa två till då Malins nästan var slut.
Men vilka hutlösa priser på en glass. Fick betala 100 kr för två stycken halvliters paket, och det är helt klart den dyraste glassen jag köpt i hela mitt liv.
Men också en av dom godare man har smakat på.

Ha en fortsatt trevlig dag där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0