Härligt härligt!!!

Då har man hunnit med ganska mycket denna morgon också.
Har varit iväg med Alice till dagis och hon satte sig direkt och lekte med dom andra barnen och brydde sig inte alls om mig. Så det gick hur bra som helst. Har även skjutsat Malin till stan en sväng för hon skulle gå runt och bränna lite pengar tyckte hon så det är bara att låta henne hållas. ;)
Natten har varit hur underbar som helst. Gick in och la Alice vid halv åtta igår och hon somna som en stock. Har inte vaknat en enda gång inatt. Annars brukar man iallafall få gå in och ge henne nappen och lägga på henne lite täcke med mer, men inatt har hon både lagt på sig täcket själv och tagit nappen själv när hon tappat den. Så hoppas verkligen att detta kanske kan få hålla i sig i fortsättningen.
Nu ska jag sätta mig och spela lite tv-spel och njuta av lugnet här hemma en stund innan det är dags att hämta min lilla tjej.

Trevlig förmiddag på er alla.!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0