God morgon!!

Sitter vid datorn och tittar ut genom fönstret. Ute är det gråmulet och lite rått i luften. Men för övrigt ganska behagligt ändå. Känner bara sådan glädje för att det inte har snöat under natten för nu känns det nästan som ens största fasa att vakna upp till snöoväder igen. Igår var alla grannarna ute på deras balkonger och altaner och vårstädade. Dom plockade fram sommarstolarna och allt annat skräp dom använder till sommaren. Vi hade balkongdörren öppen mestadels av kvällen igår och det osade in så underbar grilldoft hela kvällen, så sommarkänslorna bara flödar i kroppen.

Inatt fick jag sova bredvid Alice för Malin hade så oerhört ont i magen igår när vi gick och la oss så jag tyckte så synd om henne. Hon låg och mådde så illa så hon var i beredskap att springa in på toaletten och spy hela tiden.
Alice har faktiskt sovit ganska bra inatt trots att det var jag som låg bredvid henne. Hon brukar ju få sina utbrott när hon ser att det är jag som ligger bredvid henne men inatt har hon varit riktigt lugn.

Just nu så känner man inte för att bara sitta hemma, utan skulle gärna åka iväg och hälsa på någon lite längre bort men som vanligt så säger pengarna stopp för det mesta av dom planerna. Så det får väl bli något lättare som att gå till lekparken med Alice. Kan ju vara trevligt det också.

Trevlig förmiddag!

Kommentarer
Postat av: ida

roligt med en kille som skriver blogg :D

2009-04-05 @ 22:44:40
URL: http://vakili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0