Första inlägget för dagen..!!

Då har man äntligen fått tid så det räcker till för att blogga lite.
Imorse så ställde vi ju klockan för att Malin skulle på ultraljud och kolla så bebisen vägde som den skulle och det.
Bebisen väger nu 2500 ungefär så den har allt vuxit till sig inne i magen.
Efter sjukhusbesöket så åkte vi ner till stan här i Motala och gick runt lite och kollade, men hittade ingenting speciellt.
Ute är vädret grått och tråkigt men ändå visar termometern på 13 grader så får väl se sen om man kanske kan orka masa sig ut en sväng för Alice skull iallafall.
Alice vaknade precis efter att ha sovit över en timma i hennes säng och det är ju skönt att hon vaknar upp riktigt utvilad för en gångs skull. Hon blir så lätt gnällig annars.
Har även hunnit med att bada med Alice en sväng förrut och det var faktiskt riktigt mysigt, för det brukar annars vara Malin som får den äran att göra det då jag nästan aldrig badar utan hellre dushar.
Nej nu ska jag ägna mig lite åt min familj här hemma.

Trevlig dag på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin barnvagn ni har köpt till kommande bebben. Jättefin blå färg. När kommer lillen?

2009-04-21 @ 17:02:21
Postat av: Pia

En liten fråga. Vad äter Alice på en dag?

2009-04-22 @ 10:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0