Eftermiddagsinlägg!!

Då har eftermiddagen kommit med stormsteg och helgen börjar krypa fram i huvudet på mig lite smått.
Har hunnit vara ute med Alice en sväng i sandlådan en sväng, och då kom även Tobbe och Ellie ut en sväng.
Så blev lite snack medans ungarna satt och grävde lite tillsammans.
Skulle även gå in och bada med Alice förrut men då totalvägrade hon, och hon som verkligen brukar springa in i badrummet så fort man säger att vi ska bada. Men inte nu utan ikväll så sa hon bara nej och lade sig på golvet.
Så hon fick slippa badet idag.
Det börjar närma sig kvällsmat för den lilla donnan nu för hon bara sitter och hänger i soffan och verkar inte alls hänga med längre så kanske kan vara skönt för henne att sova lite. För föräldrarna också för den delen. ;)
Vädret börjar också bli finare nu, vi har ju haft det väldigt mulet i ett par dagar nu så man har knappt velat visa sig utomhus, men nu börjar solen spricka fram och värmen kommer med stadiga steg igen, och imorgon ska det ju vara strålande sol.
I helgen ska det ju även bli jättefint väder och det kunde ju till och med stiga upp mot 20 grader ute så då är det ju bara att passa på att njuta av värmen.

nej nu ska jag som vanligt framåt kvällen sätta mig i soffan och spendera resten av kvällen med min underbara familj.

Trevlig kväll på er alla från lilla mig!!

Kommentarer
Postat av: malin

Älskar dig!

2009-04-22 @ 20:12:17
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0